loading

 

  • Opel Insignia GSi cu nou sistem de propulsie și tracțiune integrală Twinster
  • Motoare de nouă generație cu un consum redus cu până la optsprezece procente
  • Dezactivarea cilindrilor, suspensie FlexRide și obturator aerodinamic
  • Noile lumini IntelliLux LED® Pixel și sisteme de asistență de top

 

Opel Insignia GSi, premieră mondială la Salonul Auto de la BruxellesRüsselsheim.  Noul Opel Insignia sărbătorește premiera mondială în cadrul Salonului Auto de la Bruxelles (9-19 ianuarie). Pentru prima dată, pe lângă modelul sedan Grand Sport și modelul station wagon Sports Tourer, la salonul de la Bruxelles va fi prezent și modelul sportiv GSi cu noul design elegant. Insignia GSi intră cu viteză în noul an cu un motor nou turbo pe benzină, de 2,0 litri și 169 kW (230 cp), transmisie automată cu nouă trepte de viteză de ultimă generație și un sistem de frânare electro-hidraulic prevăzut cu amplificator, precum și cu suspensie mecatronică FlexRide și tracțiune integrală Twinster cu vectorizarea cuplului (consum de carburant al versiunii sedan conform NEDC[1]: 8,9 l/100 km urban, 5,8 l/100 km extra-urban, 6,9 l/100 km mixt, 161 g de CO2/km, consum de carburant conform WLTP[2]: 8,5-8,3 l/100 km mixt, 198-193 g de CO2/km).

Consum de carburant redus cu până la 18 procente: noul Opel Insignia în formă maximă

Vârful de lance al mărcii germane în variantele GSi, Grand Sport și Sports Tourer debutează cu noi motoare pe benzină și diesel, mult mai eficiente. Mai mult, noile transmisii cu coeficient de frecare redus diminuează și mai mult consumul de carburant și, în același timp, sporesc nivelul de confort. Clienții modelului Insignia primesc ori o transmisie manuală cu șase trepte de viteză, mai economică, o transmisie continuu variabilă sau o transmisie automată cu opt sau nouă trepte de viteză. Caracteristicile aerodinamice ale noului Insignia sunt îmbunătățite și mai mult de un obturator activ. Față de predecesorul său, consumul de carburant conform NEDC este redus cu până la 18 procente, în timp ce emisiile de CO2 ating aproximativ 100 g/km. Astfel, noul Insignia este cel mai eficient model din segmentul său în ceea ce privește consumul de carburant.

Designerii Opel au îmbunătățit și mai mult interiorul modelului Insignia. Scaunele ergonomice, certificate AGR și cu nenumărate funcții pentru confort sunt acum disponibile cu diferite tapiserii din material textil, piele sau Alcantara. Pentru cei care preferă confortul și un aspect clasic, nivelurile de echipare Elegance și Ultimate sunt alegerea perfectă.

În plus, există sisteme de siguranță și asistență de ultimă generație, în special noile lumini adaptive IntelliLux LED® Pixel. Acestea includ acum 168 de segmente LED - 84 per far! Acestea asigură șoferului Insignia cea mai bună vizibilitate pentru reacții mai rapide și mai precise ca oricând, fără a-i orbi pe ceilalți șoferi din față sau care se deplasează în sens opus.

„Ne mândrim cu noul nostru vârf de lance. Modelul Insignia arată fantastic, fiind echipat cu tehnologii de primă clasă, precum lumini IntelliLux LED® Pixel, motoare pe benzină sau diesel eficiente din punct de vedere al consumului de carburant, suspensie FlexRide adaptivă și scaune confortabile excelente. Modelul GSi este din nou vârful de gamă al seriei și este la fel de incitant la condus ca un adevărat autovehicul sport,” a declarat Michael Lohscheller, CEO-ul Opel.

Aderență și agilitate excelente

Noul model Opel Insignia GSi se adresează celor care apreciază lucrurile cu adevărat speciale. Tracțiunea integrală sportivă cu vectorizarea cuplului este unică pentru acest segment. În modul cu tracțiune integrală, două ambreiaje înlocuiesc un diferențial spate convențional și asigură un transfer de putere perfect către fiecare roată, în orice situație. Cu această tehnologie, noul Opel Insignia GSi este mai agil în curbe, oferă cea mai bună abordare a virajelor și se evidențiază prin tracțiunea excelentă. Pentru o experiență de conducere și mai activă, noua transmisie automată cu nouă trepte de viteză poate fi acționată cu ajutorul padelelor de pe volan.

Ultimele retușuri pentru Opel Insignia GSi au fost făcute pe legendarul circuit Nürburgring-Nordschleife. Șasiul oferă o aderență superioară. Frânele Brembo cu patru pistoane (cu etriere roșii) și direcția precisă au fost îmbunătățite.

Fiind dotat cu un sistem de frânare electro-hidraulic prevăzut cu amplificator, modelul Insignia deja reprezintă o platformă pentru tehnologia care va fi obligatorie pentru conducerea automatizată, în viitor. Sistemul „eBoost” integrat este o componentă pentru „braking by wire”, care înlătură nevoia de module ABS/ESP separate, conducte și pompe de vacuum, etc. Având în vedere faptul că vacuumul este generat de un motor electric și nu de motorul autovehiculului, consumul de carburant este redus și mai mult. Presiunea se obține mai repede, iar frânele se resimt mai bine. De asemenea, la activarea ABS, sistemul „eBoosty” este mai silențios decât sistemele de frânare convenționale.

Dotările standard ale modelului Insignia GSi includ suspensia mecatronică FlexRide, care adaptează amortizoarele și direcția în fracțiuni de secundă. În plus, FlexRide schimbă caracteristica pedalei de accelerație, precum și  punctele de schimbare a treptei de viteză ale transmisiei automate cu nouă trepte de viteză. Șoferul poate alege între modurile de conducere „Standard”, „Tour”, „Sport” și - în exclusivitate pentru GSi - „Competition”.

Noile motoare și transmisii: economice, dar dinamice

Opel Insignia GSi, premieră mondială la Salonul Auto de la BruxellesCu noul Insignia, Opel a redus gradul de complexitate și, în același timp, a îmbunătățit oferta pentru clienți. În timp ce predecesorul său a fost dotat cu motoare pe benzină și diesel provenite din trei familii de motoare diferite, toate motoarele cu trei sau patru cilindrii ale modelului actual aparțin aceleiași noi generații. Motorul pe benzină de 1,4 litri cu 107 kW (145 cp) și motorul diesel de 1,5 litri cu 90 kW (122 cp) reprezintă baza (a se vedea tabelul cu toate valorile privind consumul).

Motoarele cu trei cilindri sunt cu până la 50 de kilograme mai ușoare decât predecesoarele lor, folosite pentru modelul anterior, și sunt folosite și pentru noul Astra. În completarea lor, în gama Insignia, se află un motor diesel de 2,0 litri cu patru cilindri (care va fi introdus în cursul acestui an) și un motor pe benzină de 2,0 litri cu 147 kW (200 cp) - 169 kW (230 cp) în cazul modelului GSi. Motoarele pe benzină de 2,0 litri sunt și primele motoare Opel cu dezactivarea cilindrilor. Cu excepția cazului în care șoferul are nevoie de mai multă putere, dispozitivul de control al arborelui cu came variabil dezactivează doi cilindri și, astfel, reduce semnificativ consumul de carburant.

Obturatorul noului Insignia reduce și mai mult consumul de carburant, prin închiderea părții superioare și a celei inferioare a grilei radiatorului. Prin combinarea unor aspecte termice, electrice și aerodinamice și a unor strategii de control inteligent pentru deschiderea și închiderea părții superioare și inferioare a grilei, poate fi asigurată o conducere deosebit de eficientă într-o varietate de condiții reale. Obturatorul activ oferă, de asemenea, avantaje din punct de vedere termic, întârziind răcirea după oprirea motorului sau accelerând încălzirea acestuia după o pornire la rece, ceea ce asigură beneficii semnificative în ceea ce privește consumul de carburant și încălzirea habitaclului, în special pe timp de iarnă.

Noua generație de motoare pe benzină și diesel supraalimentate

Sedan

1.4T

2.0T

GSi 2.0T

1.5D

Putere (kW/cp) la rpm

107/145 la 5.000

147/200 la 4.500

169/230 la 5.000

90/122 @ 3,250

Cuplu (Nm la rpm)

236 la 1.500-3.500

350 la 1.500-4.000

350 la 1.500-4.000

300 la 1.750-2.500

Emisii

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisie

MT6

AT9

AT9

MT6

Consum de carburant preliminar conform NEDC1 (l/100 km)

  • Urban
  • Extra-urban
  • Mixt
  • CO2 g/km

6.2-6.1

4.6-4.3

5.2-5.0

120-115

8.7

5.1-4.8

6.4-6.2

149-144

8.9

5.8

6.9

161

4.8-4.6

3.5-3.3

4.0-3.8

105-100

Consum de carburant preliminar conform WLTP2, în regim mixt (l/100 km)

  • l/100km
  • CO2 g/km

6.2-5.8

144-135

7.6-7.3

176-171

8.5-8.3

198-193

4.9-4.6

130-121

 

Sports Tourer

1.4T

2.0T

2.0T

1.5D

Putere (kW/cp) la rpm

107/145 la 5.000

147/200 la 4.500

169/230 la 5.000

90/122 @ 3,250

Cuplu (Nm la rpm)

236 la 1.500-3.500

350 la 1.500-4.000

350 la 1.500-4.000

300 la 1.750-2.500

Emisii

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisie

MT6

AT9

AT9

MT6

Consum de carburant preliminar conform NEDC1 (l/100 km)

  • Urban
  • Extra-urban
  • Mixt
    - CO2 g/km

6.2-6.1

4.7-4.4

5.3-5.0

122-117

8.7

5.2-4.9

6.5-6.3

151-146

8.9

5.9

7.0

163

4,9-4,8

3,7-3,5

4,2-4,0

111-105

Consum de carburant preliminar conform WLTP2, în regim mixt (l/100 km)

  • l/100km
  • CO2 g/km

6.3-6.0

147-138

7.7-7.5

179-175

8.8-8.6

205-199

5.1-4.8

135-127

Lumini IntelliLux LED® Pixel: precizie cu 168 de segmente LED

Noul Opel Insignia este echipat cu sisteme de lumini LED complete, de la farurile economice LED și până la noile lumini adaptive IntelliLux LED® Pixel, care includ cel mai mare număr de segmente LED din clasă, și anume 168, în locul sistemului anterior cu 32 de segmente. Faza lungă este adaptată perfect, în câteva milisecunde, cu ajutorul a două unități de comandă – una conectată la camera video frontală și cealaltă la far. Numărul mare de segmente LED care reacționează în continuu asigură adaptarea perfectă a fasciculului luminos. Zona iluminată este mai mare decât înainte, autovehiculele din față sau cele care circulă din sens opus fiind „eliminate” cu mai multă precizie din zona iluminată. Rezultatul este o vizibilitate optimă în orice situație, fără a orbi ceilalți participanți la trafic.”

Opel a îmbunătățit și mai mult modul de iluminare pentru autostradă al celui mai nou sistem IntelliLux LED®. În cazul virajelor spre stânga, fasciculul luminos ajunge mai departe în stânga, astfel încât șoferul să poată vedea mai bine indicatoarele rutiere. În cazul unui viraj spre dreapta în modul autostradă, fasciculul luminos iluminează mai departe în dreapta, pentru a evita orbirea celorlalți participanți la trafic care circulă din sens opus. Celelalte lumini funcționează în moduri de la cele pentru viraje și condiții meteo nefavorabile, până la cele pentru oraș, drumuri rurale, autostrăzi, precum și un mod optimizat pentru parcare.

Conectivitate și sisteme de asistență de ultimă generație

În mod tipic pentru un vârf de lance, modelul Opel Insignia este echipat cu o gamă completă de sisteme de asistență și infotainment. O nouă cameră video pentru marșarier digitală îmbunătățește vizibilitatea în spate. Siguranța în timpul ieșirii în marșarier din locurile de parcare poate fi sporită și mai mult datorită sistemului opțional de avertizare privind traficul din spate. Sistemele de asistență suplimentare includ sistemul de avertizare privind o coliziune frontală cu frânare automată de urgență și protecția pietonilor, asistență pentru menținerea benzii de circulație, sistemul de avertizare privind unghiul mort lateral, tempomatul cu sistem de frânare de urgență, sistemul de recunoaștere a indicatoarelor rutiere, sistemul avansat de asistență la parcare și head-up display. Tempomatul menține distanța față de autovehiculul din față cu ajutorul sistemului de frânare și accelerare automată. Cu ajutorul transmisiei automate, sistemul pe bază de senzori radar poate frâna autovehiculul Insignia până la oprire și poate urmări autovehiculul din față în cazul unor blocaje în trafic.

Portofoliul de sisteme infotainment compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto se extinde de la Multimedia Radio și Multimedia Navi la Multimedia Navi Pro. Vârful de gamă include diferite servicii de navigație conectată, precum „Gestionarea călătoriei și a conducerii” și „Navigația în timp real”, care asigură informații online din trafic în timp real, permițând detectarea rapidă și evitarea întârzierilor. Smartphone-urile compatibile pot fi încărcate fără fir.  Dacă este disponibilă funcția e-Call, este efectuat automat un apel de urgență în cazul declanșării dispozitivelor de tensionare a centurilor de siguranță sau a airbagurilor. Alternativ, poate fi cerut ajutorul în mod activ, în câteva secunde, prin simpla apăsare a butonului roșu.


[1] Datele privind consumul de carburant și emisiile de CO2 sunt preliminare și au fost stabilite pe baza procedurii de testare WLTP, iar valorile relevante sunt convertite în valori NEDC în scopuri de comparație cu alte autovehicule, conform regulamentelor R (CE) nr. 715/2007, R (UE) nr. 2017/1153 și R (UE) nr. 2017/1151. Valorile preliminare pot diferi de datele oficiale din aprobarea de tip finală.

[2] Datele privind consumul de carburant și emisiile de CO2 sunt preliminare și au fost stabilite pe baza procedurii de testare WLTP (R (CE) nr. 715/2007, R (UE) nr. 2017/1151). Valorile preliminare pot diferi de datele oficiale din aprobarea de tip finală.

Sus pagina
============================================================================================== ==============================================================================================